MIT ÉR A NEVEM?
 
 
 
A játékban 2-6 személy vehet részt (csapatokat alkotva többen is játszhatják).
A lépőfigurák kiválasztása és a "START" mezőn való elhelyezése után a következő feladatunk a kártyacsomagok megkeverése, majd elhelyezése lesz oly módon, hogy a pakli mindenki számára elérhető legyen. Ügyeljünk arra, hogy a játékban csak egy pakli kártyát használjunk egyidejűleg, a következő kártyacsomagot csak akkor vegyük elő, amikor az előző elfogyott.
A legifjabb játékos kezdheti a játékot.
 
Az aktuális kártyacsomagot a szöveges résszel felfelé helyezzük el az asztalon. Mivel a legfelső lap mindenki számára olvasható, a kezdő játékos kissé megemeli a paklit és kivesz egy tetszőleges lapot oly formán, hogy az alsó kép ne legyen látható a többiek számára a kérdések olvasása közben sem (bármilyen módon rejtse azt el társai elől, akár a tenyerébe is). Ez némi ügyességet igényel, a későbbiekben viszont a játék szempontjából ez az előnyére válhat. Amint a kártyalap biztonságban van az avatatlan szemek elől, a lapon található 5 alapinformáció első feladványát felolvassa a tőle jobbra ülő játékos számára (a kitaláló fél élhet a rákérdezés lehetőségével, a feladványok felolvasása alatt max 3*)!
 
A feladványok sorrendje értelemszerűen csökkenő értékű, tehát minél kevesebbet használ fel, annál többet léphet előre a nyíl irányába az alábbiak szerint:
 
- Aki az első állításból rájön a megfejtésre, 8-at léphet előre!
- Két állítás felhasználása esetén 6-ot léphet előre!
- A harmadik állítás felolvasása után már megtekintheti az éppen aktuális feladvány részleges ábráját (mivel a teljes kép két kártyalapból tevődik össze), melynek helyes megfejtése után 3-at léphet előre!
- A negyedik állítás felolvasása után 2-t!
-Az ötödik állítás felolvasása után 1-et léphet előre!
 
Az a játékos, akinek egyik állítás felolvasása után sem sikerült megfejtenie a szóban forgó feladványt, marad a helyén, így az aktuális kártya az azt felolvasó birtokába kerül!
Minden helyes megfejtés után jár 1 kártyalap!
 
FONTOS! Aki a játékmezőn bábujával éppen arra a mezőre lép, melyne ábrája megegyezik a már megnyert kártyalapon szereplő részábrával, lehetősége van egy újabb feladvány megválaszolására. A legifjabb játékosok (max. 10 éves korig) segítség gyanánt a második feladvány felolvasásakor vehetnek egy pillantást az adott kártya ábrájára.
 
A megfejtés sikerétől függetlenül a soron következő játékos húzza, illetve olvassa fel szükségszerűen a feladványra vonatkozó információkat (ezzel is elkerülendő, hogy bárki kimaradjon a játékból).
 
A játéknak akkor van vége, amikor már az utolsó résztvevő is áthaladt a "START" mezőn.
A többiek addig is megtehetnek akár több kört is, törekedve a birtokukban lévő kártyák másik felének megszerzésére.
 
 
Az abszolúte nyertes ugyanis az a szerencsés játékos, aki a legtöbb egész-alakos (két kártyalap=teljes ábra) kártya tulajdonosa lesz!
 
Bizony előfordulhat, hogy épp az utolsónak beérkező játékos lesz az egész játékmenet boldog nyertese!

Elérhetőség

Game Global Kft
Varsa utca 13.
Debrecen
4030

06/52 475-821

© 2016 Minden jog fenntartva.

Készíts ingyenes honlapotWebnode